10 lat obecności na rynku agencji komunikacji marketingowej One Voice oraz 4-letnie doświadczenie firmy HugeTECH, zajmującej się tworzeniem i rozwojem startupów. Co z tego może wyniknąć? Na pewno coś HUGE! Nowopowstała agencja kreatywna Huge Voice ma ambicje aby stać się liderem w obsłudze marketingowej startupów i nowopowstających spółek technologicznych.

DOŚWIADCZENIE

Mimo tego, że agencja powstała stosunkowo niedawno, bo w grudniu 2020 roku, dysponuje atutem, jakim jest kilkuletnie doświadczenie w obsłudze marketingowej startupów. Dzięki temu nowopowstała firma, nie musi od nowa „uczyć się” specyficznych wyzwań marketingowych jakie dotyczą spółek technologicznych na wczesnym etapie ich rozwoju. Doświadczone zespoły praktyków zajmują się opracowaniem strategii, tworzeniem identyfikacji wizualnej dla nowopowstających marek, opracowaniem treści które trafiają do odbiorców za pośrednictwem różnorodnych kanałów, wdrażaniem założonych celów komunikacyjnych, a także weryfikacją i optymalizacją uzyskanych wyników. Za jakość i spójność odpowiedzialny team kreatywny złożony ze specjalistów, którzy mają na swoim koncie wiele projektów realizowanych dla startupów, między innymi w ramach różnych programów inkubacyjnych i akceleracyjnych. Kluczem do sukcesu marketingowego innowacyjnych firm jest wykorzystanie potencjału kanałów komunikacji online oraz niestandardowych form przekazu. Dlatego też głównym wyzwaniem dla agencji Huge Voice jest wykorzystanie nowatorskich metod działań z obszaru marketingu i PR, umożliwiających skuteczną realizację celów komunikacyjnych firm nastawionych na szybki rozwój.

CZAS NA INNOWACJE

Klientami Huge Voice są przede wszystkim firmy i marki, których wartość budowana jest w oparciu o innowacje technologiczne. Agencja podejmuje się kompleksowej obsługi marketingowej klientów, którzy tworzą unikatowe usługi i produkty. Wymaga to szczególnego podejścia do każdego projektu. Nie ma tu miejsca na utarte schematy, powielanie pomysłów czy korzystanie gotowych wzorców. Do każdego projektu trzeba podejść w sposób bardzo indywidualny, ponieważ opierają się one na innowacjach, które stanowią zwykle fundament strategii komunikacyjnej. Konieczność dotarcia do odbiorców wymaga umiejętności komunikowania się w sposób przejrzysty i zrozumiały, co jest pewnym wyzwaniem w kontekście skomplikowanej nomenklatury technologicznej.

KORZYŚCI DLA KLIENTÓW

Specjaliści ds. contentu, mediów społecznościowych, stron internetowych, identyfikacji wizualnej, SEO, analityki, kampanii płatnych – to tylko niektóre stanowiska niezbędne, by prowadzić efektywną komunikację marketingową. Większość nowopowstających firm nie może sobie pozwolić na zatrudnienie wielu specjalistów z zakresu marketingu równocześnie. Skorzystanie z usług agencji pozwala na wykorzystanie wiedzy całego wachlarza ekspertów, którzy potrafią stworzyć spójną strategię, wybrać najlepsze rozwiązania, dopasować narzędzia marketingowe do specyfiki branży i grupy docelowej oraz skutecznie wprowadzić je w życie.