Innowacyjne opakowania w dystrybucji, technologie dla e-commerce, rozwiązania Saas w handlu czy system rozpoznawania emocji oparty na biometrii – to tylko niektóre z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które zagraniczne startupy, biorące udział w projekcie Idea Global Poland Prize wdrażają na naszym rynku.

6 lipca w Warsaw Spire odbył się Demo Day projektu Idea Global Poland Prize – było to zwieńczenie działań zespołu firmy HugeTECH oraz współpracujących z nimi młodych biznesów. W wydarzeniu wzięło udział 11 startupów m.in. z Mołdawii, Litwy oraz Ukrainy. Przez ostatnie miesiące wdrażali swoje projekty u Partnerów akceleratora, m.in.: InPost, Primavery Parfum, Fabryka e-biznesu czy PZU LAB.

Bardzo cieszymy się, że jako HugeTECH mogliśmy być częścią tego projektu. Idea Global Poland Prize to nasz pierwszy projekt dla zagranicznych zespołów, dzięki któremu dużo się nauczyliśmy. Jesteśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu zgłoszeń i potencjału, który przedstawiono na DemoDay. Mamy nadzieję, że te projekty staną się motorem napędowym przyszłego rozwoju Polski
mówi Daniel Dereniowski, CEO HugeTECH.

Demo Day projektu jest kulminacją wielu miesięcy pracy, poświęconej identyfikacji i wsparciu obiecujących projektów. To wydarzenie jest również okazją do budowania relacji między różnymi środowiskami i umożliwienia współpracy pomiędzy uczestnikami. Spotkaniu towarzyszył również panel dyskusyjny: „Potencjał startup-ów zagranicznych w Polsce”.

Idea Global Poland Prize to program grantowy, którego celem jest zachęcenie zagranicznych startupów do prowadzenia biznesu w Polsce poprzez udzielanie im wsparcia na poszczególnych etapach rozwoju. Akcelerator Idea Global Poland Prize powstał, aby kreować korzystne warunki do rozwoju młodych firm w polskim ekosystemie startupowym. Jednym z operatorów programu jest rzeszowska firma HugeTECH, przekładając swoje doświadczenie na wysoką jakość przekazywanego firmom wsparcia.