Już wkrótce odbędzie się kolejna, niezwykle oczekiwana edycja Kongresu for Social Media. Spotkania Kongresu organizowane są od 2014 roku i gromadzą osoby, które na co dzień odpowiadają za sukcesy prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych. Tegoroczne spotkanie obiecuje inspirować, zaskakiwać i przekazać jeszcze więcej wiedzy z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. W dniach 20-21 maja 2014 roku Gdańsk stanie się miejscem niezwykłego spotkania profesjonalistów z całej Polski.

Kongres for Social Media od samego początku postawił sobie wysoko poprzeczkę, by zawsze dostarczać uczestnikom najwyższej jakości wiedzy, narzędzi i inspiracji do osiągania sukcesów w branży. Wydarzenie ma na celu odblokowanie potencjału, a także jest wspaniałym miejscem do nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Tomasz Kammel gwiazdą majowej edycji

Podczas tegorocznej edycji warto zwrócić uwagę na występ Tomasza Kammela. Jego sylwetka jest wszystkim znana, a jednak naprawdę warto poznać go bliżej. Doświadczenie Tomasza obserwujemy w mediach społecznościowych przez lata i nie trzeba przedstawiać jego resume, by uwierzyć w zasadność tego wyboru.

Wystąpienie Tomasza Kammela nosi tytuł “Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych”. Dostarczy uczestnikom wiedzy jak nie zgubić się w social mediach i zabierze słuchaczy w podróż po świecie mediów społecznościowych. Od pierwszych dni w telewizji, przez kuchenne katastrofy transmitowane na cały świat, po kulisy, które wyglądają jak sceny z sitcomu. Poruszony zostanie również temat marki osobistej. Tomasz Kammel przedstawi praktyczne sztuczki na efektywną komunikację online i zachęci do bycia sobą, nawet nieco bardziej na widoku. W świecie Instagrama, stories i reelsów może to być kluczem do wyróżnienia się w gąszczu licznych treści.

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział w Kongresie for Social Media?

Wsród wielu interesujących tematów warto wymienić:

  • Kreatywne pomysły na przyciągnięcie uwagi użytkowników w erze przebodźcowania, prezentowane przez Bartosza Walta (Creative Lead)
  • Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników zaprezentowane przez Adriana Gamonia
  • Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji. Wskazówki i cały proces realizacji wraz z częstymi błędami przekazane przez Piotra Króla.
  • Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Omówienie narzędzi przez Alberta Radomskiego.
  • Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku opowie Agata Papis-Maniecka, znana jako Facetka od reklamy, TikTok ekspert.

To wydarzenie nie tylko obejmuje serię wykładów i prezentacji, ale przede wszystkim to intensywna wymiana doświadczeń, inspiracji, a także… wytchnienia. Przyjazne otoczenie, poszerzenie swojej perspektywy o doświadczenia kolegów z branży, after i warsztaty na plaży. Tego właśnie chcą organizatorzy. Zabrać marketerów od biurek.

Kongres for Social Media odbędzie się już 20-21 maja 2024 roku w Centrum Gdańska.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie organizatora. Można tam zapoznać się z dokładnym programem spotkania oraz sylwetkami prelegentów.