Siódma edycja największego wrocławskiego wydarzenia łączącego biznes, innowacje i mieszkańców Wrocławia właśnie wystartowała dziś, 17 października 2023 roku. We Wrocławskim Centrum Kongresowym organizatorzy przygotowali konferencję z niezwykle ciekawym programem i pełne inspiracji, bezpłatne EXPO.

Made in Wroclaw po raz kolejny pokazuje, co napędza rozwój Wrocławia.

Jesteśmy pewni, że Made in Wroclaw po raz kolejny przyciągnie nie dziesiątki, ale setki przedsiębiorców, ekspertów świata nauki oraz mieszkańców naszego miasta, którzy są spragnieni know-how i inspiracji na najwyższym poziomie.

– komentuje Mateusz Jarzombek, Dyrektor Centrum Wspierania Biznesu ARAW.

Tech Generation

Siódma edycja wydarzenia zorganizowana jest pod hasłem Tech Generation. Na Made in Wroclaw jak zawsze składają się Expo i część konferencyjna pełna merytorycznych, aktualnych i inspirujących treści. Tech Generation, Empowering Wroclaw Region oraz Transforming the world we know  – to hasła trzech bloków tematycznych tworzących konferencję Made in Wroclaw 2023. W ramach każdego z nich zaplanowano także panele dyskusyjne, keynote speeche oraz fireside chaty. Na scenie zobaczymy dziś takich prelegentów jak Michał Sadowski (Brand24), Paulina Basta (DataWalk) i Bartek Pucek.

Wyjątkowe EXPO

Równolegle do konferencji, we Wrocławskim Centrum Kongresowym trwa EXPO, w którym bezpłatnie może wziąć udział każdy zainteresowany. Na Expo Made in Wroclaw można sprawdzić m.in. co wrocławianie wysyłają właśnie w kosmos, przetestować elektryczne skutery i rowery rodem z Wrocławia czy dowiedzieć się jak przechytrzyć ChatGPT.

EXPO Made in Wroclaw to okazja do poznania dolnośląskich przedsiębiorców, studentów, czy naukowców, którzy na co dzień kreują innowację. To też okazja do rozmów o rozwoju swojej kariery i wygrania cennych nagród.

– komentuje Paulina Muszyńska, Kierowniczka Startup Wroclaw.

Wejściówki i bilety jeszcze dostępne!

Siódma edycja Made in Wroclaw odbywa się dzisiaj, 17 października 2023 r., we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy ul. Wystawowej 1. Wstęp na Expo jest bezpłatny, konieczne jest jednak pobranie ze strony wydarzenia darmowej wejściówki. Udział w konferencji wymaga zakupu biletu – są one wciąż dostępne! Szczegóły na www.made-in-wroclaw.pl.

Organizatorami wydarzenia są Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i miasto Wrocław. Partner strategicznym jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

Pozostali partnerzy to:

  • partner platynowy: Echo Investment;
  • partnerzy złoci: 7R, BASF, EY GDS, JP Weber, SDZLEGAL Schindhelm, ARP;
  • partnerzy srebrni: InPost, Hirely, Savills;
  • partnerzy brązowi: 3M, JWW Biuro Rachunkowe, JLL, DeepGrey, Atlas Ward;
  • partnerzy instytucjonalni: ABSL, ITCORNER, ProProgressio, SoDa;
  • partnerzy merytoryczni: BOSCH, Google, GlobalLogic, HPE, LG Energy Solution, McKinsey & Company, Spyrosoft, Deloitte, Capgemini, Talent Alpha i Perspektywy Women in Tech.

 

Źródło: informacja prasowa