22 maja w warszawskich Przestrzeniach Bruna odbędzie się kolejna edycja MEETUP 404. Wydarzenie będzie poświęcone wyzwaniom i dobrym praktykom marketingowym w sektorze publicznym i NGOs. Podczas konferencji, prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem w realizacji kampanii dla instytucji rządowych, samorządowych oraz organizacji pozarządowych. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Poznaj prelegentów i partnerów tegorocznej edycji MEETUP 404

Wśród potwierdzonych prelegentów i panelistów są:

  • Olga Junkuszew, Kierowniczka Wydziału Komunikacji i Promocji w Związku Harcerstwa Polskiego;
  • Jacek Pawlak, Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel w tenpawlak & co.;
  • Anna Przyłuska-Kwiatkowska, Kierowniczka Działu Promocji Turystyki w Stołecznym Biurze Turystyki,
  • Marta Kobinska, Dyrektor Finansowa w Create the Flow;
  • Cezary Dudek, Head of Marketing & Communications w Nextbike Polska,
  • Jacek Dziura, Dyrektor Pionu Mediów i Komunikacji w NASK.

Panel dyskusyjny poprowadzi dr Bartłomiej Machnik, prowadzący program „Twój Branding” w Biznes 24, wykładowca akademicki i ekspert współpracujący z kadrą zarządzającą w obszarze budowania marki osobistej.

Ogłoszenie pozostałych prelegentów, panelistów i pełnej agendy pojawi się wkrótce.

Partnerami wydarzenia zostali: Fundacja Maraton Warszawski, Next Bike Polska i Aplikuj.pl, a patronem medialnym Ican Institute i Startup Voice.

Dla kogo jest MEETUP 404

Wydarzenie skierowane jest do osób pracujących w działach marketingu fundacji, ministerstw, uczelni wyższych, urzędów miejskich, centralnych oraz organizacji pozarządowych. Organizatorzy zapraszają także marketerów, managerów, agencje kreatywne, domy mediowe i wszystkich zainteresowanych marketingiem w tych obszarach.

MEETUP 404 to inicjatywa, która zrodziła się w środowisku SEO, ale szybko rozszerzyła formułę o szeroko rozumiany digital. W poprzednich edycjach poruszano tematy m.in. AI (z udziałem Microsoft i Ministerstwa Cyfryzacji), Content Creation (z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Tomasza Palaka, Kamy Kotowskiej, Bartosza Walata czy Daniela Przygody) oraz marketingu biznesowego (z udziałem Plente, Senuto, WhitePress i Rafała Szymańskiego).

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a uczestnicy będą mogli również odwiedzić stoiska partnerów i nawiązać cenne kontakty biznesowe podczas networkingu.

Szczegóły i zapisy

Wydarzenie odbędzie się 22 maja 2025 roku w warszawskich Przestrzeniach Bruna przy ul. Białostockiej 22. Udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny, a szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie.