Do wtorku 28 września trwają zgłoszenia na GovTech Forum for Start-up – wydarzenie organizowane przez GovTech Polska we współpracy z Ambasadą RP w Berlinie. To doskonała okazja, by rozwijać swój start-up podczas 3-dniowej konferencji biznesowej w Niemczech.

Podczas wydarzenia, które odbędzie się 18-20 października 2021 r. w stolicy Niemiec, wybrany zespół będzie miał okazję zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu wystąpień publicznych i pozyskiwania funduszy, zaczerpnąć inspiracji od berlińskich przedsiębiorców, a także zainteresować międzynarodowych inwestorów swoim pomysłem. Community Partnerem został Polski Fundusz rozwoju.

Kto może się zgłosić?

Polscy przedsiębiorcy mogą wysłać swoje zgłoszenie i mieć szansę na wyjazd, jeśli startup:

  • jest uzasadniony biznesowo i ma potencjał zastosowania na rynku,
  • wykorzystuje nowoczesne technologie, w tym z zakresu sztucznej inteligencji,
  • istnieje na rynku nie dłużej niż 5 lat
  • posiada już prototyp lub gotowy produkt/usługę,
  • ma ambicję i chce zdobyć bezcenną wiedzę.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w rekrutacji, wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy i załączyć do niego krótki filmik (max 3 minuty), w którym należy odpowiedzieć na pytania w języku angielskim:

  • Czym zajmuje się Twój start-up?
  • Dlaczego chcesz wziąć udział w GovTech Forum for Start-ups? Jakie masz oczekiwania?
  • Na jakim etapie rozwoju jest Twój produkt/usługa? Opis produkt/usługę.
  • Gdzie i jak widzisz swój startup za 5 lat?

GovTech Forum for Start-up odbędzie się 18-20 października 2021 r. w Berlinie. Organizator pokrywa koszty udziału Uczestników w wydarzeniu związane z:

  • dojazdem do Berlina z Warszawy oraz powrotu do Warszawy,
  • zakwaterowania oraz cateringu podczas wydarzenia,
  • udziałem Uczestników w warsztatach i konferencji,
  • uzasadnionych przypadkach testów na obecność koronawirusa SARS-CoV-2.

Szczegóły i regulamin: https://www.gov.pl/web/govtech/govtech-forum-for-start-up