Podczas wydarzenia, które odbędzie się 18-20 października 2021 r. w stolicy Niemiec, wybrany zespół będzie miał okazję zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu wystąpień publicznych i pozyskiwania funduszy, zaczerpnąć inspiracji od berlińskich przedsiębiorców, a także zainteresować międzynarodowych inwestorów swoim pomysłem. Community Partnerem został Polski Fundusz rozwoju.
Kto może się zgłosić?
Polscy przedsiębiorcy mogą wysłać swoje zgłoszenie i mieć szansę na wyjazd, jeśli startup:
- jest uzasadniony biznesowo i ma potencjał zastosowania na rynku,
- wykorzystuje nowoczesne technologie, w tym z zakresu sztucznej inteligencji,
- istnieje na rynku nie dłużej niż 5 lat
- posiada już prototyp lub gotowy produkt/usługę,
- ma ambicję i chce zdobyć bezcenną wiedzę.
Jak się zgłosić?
Aby wziąć udział w rekrutacji, wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy i załączyć do niego krótki filmik (max 3 minuty), w którym należy odpowiedzieć na pytania w języku angielskim:
- Czym zajmuje się Twój start-up?
- Dlaczego chcesz wziąć udział w GovTech Forum for Start-ups? Jakie masz oczekiwania?
- Na jakim etapie rozwoju jest Twój produkt/usługa? Opis produkt/usługę.
- Gdzie i jak widzisz swój startup za 5 lat?
GovTech Forum for Start-up odbędzie się 18-20 października 2021 r. w Berlinie. Organizator pokrywa koszty udziału Uczestników w wydarzeniu związane z:
- dojazdem do Berlina z Warszawy oraz powrotu do Warszawy,
- zakwaterowania oraz cateringu podczas wydarzenia,
- udziałem Uczestników w warsztatach i konferencji,
- uzasadnionych przypadkach testów na obecność koronawirusa SARS-CoV-2.
Szczegóły i regulamin: https://www.gov.pl/web/govtech/govtech-forum-for-start-up