
Świadomie zarządzaj swoją marką osobistą na LinkedIn
21 czerwca, 10:00 - 13:00

LinkedIn to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych dla profesjonalistów i osób poszukujących pracy. Jest to również doskonałe narzędzie do budowania marki osobistej i rozwijania swojej kariery. Świadoma budowa marki osobistej na LinkedIn może przynieść wiele korzyści i pomóc w osiągnięciu sukcesu zawodowego. Warsztaty na ten temat przeprowadzi Dorota Steliga.
Warsztaty z praktycznej wiedzy
Budowanie profilu marki osobistej na Linkedin pomaga w:
– zwiększaniu widoczności, a tym samym dotarciu do szerszej grupy odbiorców,
– budowaniu wiarygodności w branży i zyskaniu zaufania klientów,
– znalezieniu nowych pracowników i kontrahentów, oraz ofert pracy,
– budowaniu wartościowej sieci kontaktów, przydatnej zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym,
– uzyskaniu dostępu do wielu wartościowych informacji.
Warsztat „Świadomie zarządzaj swoją marką osobistą na LinkedIn” przybliży tematykę z zakresu budowania strategii komunikacji na LinkedIn. Zostanie poruszony również temat spójnego profilu, wyboru obszarów do komunikacji i doboru odpowiednich treści. Oprócz praktycznej wiedzy – gotowej do wdrożenia, uczestnicy otrzymają garść inspiracji – przykłady dobrych praktyk. Nie zabraknie również dowodów na to, że świadome zarządzanie swoją marką przekłada się na rozwój biznesu i wzrost zapytań od potencjalnych klientów.
Wiedza przekazywana przez profesjonalistkę
Dorota Steliga to strateg, ekspertka ds. spójnej komunikacji oraz właścicielka butikowej agencji PR DSpectrum. Od prawie 10 lat wraz z zespołem pomaga w precyzyjnej komunikacji i promocji firm oraz marek osobistych. Autorka kursu online „Marka osobista – Twoja supermoc w biznesie”. Porządkuje komunikację w biznesie, układa strategie, pomaga za pośrednictwem LinkedIna i mediów tradycyjnych mówić głośno i szeroko o tym, co ważne, szkoli, edukuje i nieustannie się rozwija. Pracuje w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię spójną z wartościami i misją firmy/eksperta, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania. Pomaga również ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach, będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym. Współtwórczyni klubu Toastmasters Business Leaders dla przedsiębiorców Warszawie. Półfinalistka konkursu dla społeczności Sales Angels z tematem: „Spójna komunikacja kluczem do skutecznej sprzedaży”.
Liczba miejsc ograniczona!
Źródło: Informacja prasowa.